Huisstijl voor
Van Zussen
Duidelijke taal vergroot het vertrouwen tussen ondernemer en klant, werkgever en werknemer, overheid en burger. Kort gezegd: tussen schrijver en lezer. Deze duidelijkheid moet voelbaar zijn in iedere vezel van de huisstijl, van het logo en de fotografie tot de website. Een eer om voor de samenwerkingspartner van MD2 een kloppende en sjieke huisstijl te ontwikkelen.
Het logo
Een professioneel, strak, zakelijk en modern logo, met een krachtig beeldmerk. Dat waren de wensen van Van Zussen. De V en de Z die in elkaar overlopen in het beeldmerk, en waarbij deze stijl in de V van het woordmerk terugkomt, geeft net dat stukje extra elan waar Van Zussen voor het project op hoopte.
Een nieuwe huisstijl, herkenbaar en stijlvol
Een nieuwe huisstijl zorgt voor nieuwe mogelijkheden. Mogelijkheden om te onderzoeken of de bedrijfsidentiteit nog steeds matcht met de uitstraling en om de wereld te laten zien dat je bedrijf klaar is voor de toekomst. Gelukkig dacht Van Zussen hier ook zo over.
Logo-ontwerp
Responsive webdesign
Huisstijl uitbouwen
Benieuwd of jouw huisstijl nog matcht met je bedrijfsidentiteit? Doe dan de gratis Brandscan

Van Zussen staat voor heldere, strakke en duidelijke teksten, zonder overbodige toevoegingen. Dat leidt alleen maar af. Dit vraagt ook om een strakke, heldere website, die communiceert op de manier zoals Van Zussen te werk gaat.
Snel de werkende website zien? Ga dan naar vanzussen.nl
Werk
Neem een kijkje in het portfolio van MD2. Wie weet kom je hierdoor op een idee voor je eigen bedrijf waar je nooit aan gedacht had.