Corporate identity voor
Santhee
Genieten van goed gezette thee. Daar gaat het om bij Santhee. Echte thee, gemaakt van de bladeren van de Camellia Sinensis, oftewel de theeplant. Het pure spul, zonder allerlei toevoegingen. Als expert en theesommelier draagt Karin Kamman met hart en ziel deze boodschap uit.
Het logo
De liefde en passie voor thee moest in alle uitingen voelbaar zijn, te beginnen met het logo, waar de S en de A samen een hart vormen. De krachtige kleur geeft de passie weer.

Visitekaartje a la Santhee
Liefde, passie, zorgvuldigheid… Daar horen geen hoekige visitekaartjes bij. Daarom, geheel in stijl van Santhee, de visitekaartjes met afgeronde hoeken. De laminaatlaag op de achterkant zorgt voor de stijlvolle finishing-touch.

Huisstijl doorgevoerd in alle middelen
Een logo is maar een logo, maar zegt nog niet alles over de huisstijl. Een website is één van de eerste middelen waarin de huisstijl, op basis van het logo, wordt uitgewerkt.
Responsive design
Tegenwoordig bekijkt 60% van de internetgebruikers een website op de smartphone. Er zijn inmiddels tal van verschillende formaten smartphones, tablets, laptops en beeldschermen. MD2 zorgt ervoor dat de website op alle devices goed overkomt.
Gerelateerd werk
Nieuwsgierig naar soortgelijke of juist totaal andere projecten? Duik dieper in het werk van MD2!