Magazine voor
Golftime
Golftime is een Europees georiënteerd reisbureau dat golfreizen verkoopt. De belangrijkste marketingtool die ingezet wordt is een brochure van 100 pagina’s, waarin de belangrijkste reizen getoond worden.
Magazine voor
Golftime
Golftime is een Europees georiënteerd reisbureau dat golfreizen verkoopt. De belangrijkste marketingtool die ingezet wordt is een brochure van 100 pagina’s, waarin de belangrijkste reizen getoond worden.
Golftime heeft MD2 verzocht om de brochure te moderniseren. Het eerste advies: Noem het vanaf heden geen brochure meer maar een magazine, maak het vooral aantrekkelijk om te lezen en verkoop een beleving!
De beleving
Voorheen was de brochure van Golftime voornamelijk bedoeld om reizen te verkopen. Hier lag de nadruk op, ook voor de lezers. Anno 2019 is dit omgedraaid. Het is geen brochure meer, maar een magazine. Natuurlijk, het magazine staat nog steeds bomvol met aanbiedingen, maar deze zijn afgewisseld met leuke, sfeervolle artikelen. Zo krijgt de lezer de ultieme golfbeleving, en is de kans groot dat daaruit het boeken van een golfreis ontstaat.
Het magazine met dezelfde regels als een website
Het magazine moet leiden tot een hogere conversie van mensen die golfreizen boeken. Net zoals bij een website is er ook bij het magazine goed nagedacht over de call to actions en de conversie-verhogende kleuren.
Wil je ook weten hoe je het meest kan halen uit je promotionele artikelen? Neem dan snel contact op
Soms moeten beelden het werk doen, en dat is hier precies het geval. Wijn, culinair genot en op de achtergrond golfers die ontspannen een balletje slaan… Daar krijg je zelf toch zin van om te golfen (golfliefhebber of niet).
Gerelateerd werk
Nieuwsgierig naar soortgelijke of juist totaal andere projecten? Duik dieper in het werk van MD2!