Een huisstijl, een website en een infographic voor
Bureau Brand
Helpt bedrijven of organisaties om alles uit de verbinding met studenten te halen. Daarbij richt Bureau Brand zich vooral op stages, het voorportaal voor studenten die klaargestoomd worden op hun loopbaan
Het doel van Bureau Brand: Het uitdragen en realiseren van de visie op gebied van onderwijs. Ondersteunend hieraan is MD2 gevraagd te helpen met het ontwikkelen van de huisstijl, de website (in samenwerking met Corneel Online) en een infographic die de Customers Journey voor de vakschool technische installaties nog beter moet weergeven.
Bouw website: Corneel Online
Heldere communicatie, en hoe! Want wat is er nou doeltreffender dan de belangrijkste vraag, waar je je 24/7 mee bezig houdt, direct bij binnenkomst op je website aan je doelgroep te vragen?

UX Design
Bureau Brand heeft een rijkelijke en brede visie op het gebied van onderwijs. Al deze facetten zijn moeilijk in een paar webpagina’s uit te leggen. Daarom is de user experience van onschatbare waarde geweest in dit project. Een duidelijke structuur en een hiërarchische indeling zorgt ervoor dat de gebruiker aan de hand genomen wordt in de visie van Bureau Brand.
Call to action
De kleur geel, gecombineerd met donkerbruin zorgt voor een contrasterende beeldvorming. De rollovers zorgen voor een hogere attentiewaarde, waardoor men hier sneller op klikt.
Responsive design
Het design past zich naadloos aan de gevraagde verhouding aan voor zowel desktop, laptop, tablet en mobiel.
Customers journey
Bureau Brand heeft een Customers Journey ontwikkeld voor de Vakschool Technische Installaties. Geheel in de stijl van de techniek is deze infographic gerealiseerd, zodat Bureau Brand deze tijdens presentaties kan gebruiken als ‘praatplaat’.
Gerelateerd werk
Nieuwsgierig naar soortgelijke of juist totaal andere projecten? Duik dieper in het werk van MD2!